Utorak, 21. Septembra 2021.
Tuzlanski.ba logo

BH Telecom upozorava korisnike na lažne SMS poruke o dopuni Ultre

sms prevara
Preuzmite sliku

Popularno

U Kontakt centru BH Telecoma od subote, 20.10. 2012. godine, evidentirano je šest pojedinačnih slučajeva prijava korisnika koji su dobili poruku putem SMS-a, da se na njihov korisnički broj vrši dopuna kredita, a potom se traži povrat uplaćenog iznosa.

sms prevara

Riječ je o lažnoj dopuni kredita, sa popratnom porukom, u kojoj pošiljalac poruke “vraća dug“, da bi potom od primaoca zahtjevao povrat kredita, jer je “došlo do greške“.

Provjerom je ustanovljeno da poruke sličnog sadržaja korisnici dobijaju sa drugih korisničkih brojeva, a ne sa servisnog broja za m commerce uslugu, te se korisnički račun primaoca poruke ne dopuni za iznos naznačen u poruci.

U navedenim slučajevima se radi o prevari ili pokušaju prevare korisnika putem sistemske poruke m commerce usluge, s obzirom na to da jedina validna poruka o dopuni Ultra kredita je ona poruka koja dolazi sa servisnog broja za uslugu m commerce, odnosno sa broja 0611171.

U toku su provjere svih evidentiranih prijava korisnika te će se nakon dobijanja rezultata poduzeti aktivnosti protiv korisnika spornih Ultra brojeva sa kojih dolaze maliciozne SMS poruke. Ukoliko je korisnik bio žrtva slične zloupotrebe, potrebno je da se obrati u poslovnicu BH Telecoma i istu pismeno prijavi.

sms prevara1

Ovim putem upozoravamo sve korisnike BH Telecoma da obrate pažnju na servisni broj sa kojeg dolazi poruka, ukoliko prime SMS o dopuni kredita ili SMS sličnog sadržaja. Validna poruka kojom se vrši usluga m comerce, odnosno dopuna kredita, je samo poruka koja je proslijeđena sa servisnog broja 0611171.

Za sve nejasnoće i dodatne informacije korisnici BH Telecom usluga mogu pozvati besplatni servisni broj podrške korisnicima 1444.

sms prevara2

Tuzlanski.ba

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: