Kompanija dm nastavlja biti aktivan član lokalne zajednice i zajedno s njenim članovima raditi na činjenju dobra.
U vrijeme novogodišnjih praznika kompanija dm u saradnji s influencerom Mirzom Mustafagićem podržala je rad Doma za djecu bez roditeljskog staranja Tuzla uručivši im proizvode u vrijednosti od 2.000 KM. Ova humanitarna akcija nastala je na osnovu Mirzine inicijative da uljepša praznične dane štićenicima doma i podsjeti na važnost zajedništva i podrške u društvu.
"Moja sreća i radost je dm zvati svojim partnerom, ali i prijateljem. Ponosan sam da treću godinu zaredom stavljamo osmijehe na lica djece, ali i zaposlenika Doma za djecu bez roditeljskog staranja u Tuzli i što ova akcija sada prelazi u tradiciju. Uvijek se trebamo podsjećati da je naše samo ono što damo", poručio je Mirza.
Dom za djecu bez roditeljskog staranja Tuzla broji 69 štićenika do 18 godina starosti, a donacijom higijenskih proizvoda dm im nastoji olakšati svakodnevni život.
"Uz veliko zadovoljstvo, nastavljamo našu saradnju s Domom za djecu bez roditeljskog staranja. Smatramo da je važno pokazati djeci da nisu sami i da mogu računati na podršku svoje zajednice. Njihovi osmijesi su naša najveća nagrada, a cilj nam je da im uljepšamo praznike i pružimo bolje uslove za odrastanje", izjavila je Lejla Andrić, područna menadžerica dmBiH, koja je zajedno s Mirzom i drugim dm zaposlenicima uručila proizvode štićenicima Doma.
Kompanija dm nastavlja biti aktivan član lokalne zajednice i zajedno s njenim članovima raditi na činjenju dobra.Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.
Dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 18 godina dm se sa više od 1.200 zaposlenika i 93 prodavnice u 47 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija.
U poslovnoj godini 2023/24. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 421,2 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata gotovo 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je 31 dm robna marka kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend !t up, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.
Dm u BiH imidž Najpoželjnijeg poslodavca, priznanja koje mu je dodijeljeno deset puta, od toga osam puta zaredom, gradi kontinuiranom brigom o zaposlenicima te im, uz brojne pogodnosti kao što su redovni sistematski i stomatološki pregledi, školovanja i edukacije, svake godine isplaćuje regres i 13. platu.