Društveno odgovorna inicijativa Binga još jednom je pokazala moć kompanija u kreiranju pozitivnih promjena u društvu.
Na Međunarodni dan žena, od 10:00 do 10:30 sati, više od 230 trgovina Bingo širom Bosne i Hercegovine obustavilo je rad u znak podrške ženama i borbi protiv nasilja u porodici.
Ova inicijativa bila je dio velike društveno odgovorne akcije, u okviru koje je "Bingo Group" donirao 1.000.000 KM za finansiranje rada sigurnih kuća u BiH.
Direktorica "Bingo Group" Ljiljana Kunosić istakla je da je ovo samo početak veće inicijative.
"Šest mjeseci smo pripremali ovu akciju jer želimo napraviti nešto značajno! Svjesni smo problema nasilja nad ženama, femicida… Zato pokrećemo promjene! Ovo nije kraj, mi imamo snagu i idemo dalje!", poručila je Kunosić gostujući u emisiji Centralni dnevnik sa Senadom Hadžifejzovićem.
Ljiljana Kunosić, koju mnogi smatraju najuspješnijom poslovnom ženom u BiH, govorila je i o uspjesima kompanije "Bingo".
"Više niko nije kralj dobrih cijena! I meni je skupo ono što kupim, ali mi smo zaključali cijene… Naše plate su najjače, niko nam ne može ni prići.Početna plata u Bingu je 1.400 KM!", naglasila je Kunosić.
Ona je istakla da je Bingo postao 89. najveća kompanija u jugoistočnoj Evropi, a da je vlasnik kompanije odlučan u namjeri da nastavi investirati isključivo u BiH.
"On nije iznio marke iz države! Nema ni vikendice na moru! Sve ostaje ovdje! Bingo je čudo!", kazala je Kunosić.
Vezani članak
Žene čine okosnicu Binga
Jedan od ključnih segmenata razgovora bila je uloga žena u 2Bingo Group".
"Od devet hiljada zaposlenih, šest hiljada su žene! Mnoge su s nama od prvog dana i sada idu u penziju! Hvala svim tim ženama! Ali hajmo pružiti podršku i onima koje imaju problem sa nasiljem!", poručila je Kunosić.
Impresivni rezultati i brojke
Na pitanje o poslovnim rezultatima, Kunosić je otkrila da je Bingo u 2024. godini ostvario promet od 2,4 milijarde KM, dok je dobit iznosila 146 miliona KM.
"Samo u četiri mjeseca – novembru, decembru, januaru i februaru – prodali smo 175 tona crvene roge, 225 tona paradajza, 76 miliona KM vrijednosti kafe, a na brašno, ulje i šećer potrošeno je 60 miliona KM!", otkrila je Kunosić.
Ova društveno odgovorna inicijativa Binga još jednom je pokazala moć kompanija u kreiranju pozitivnih promjena u društvu, a njihov primjer mogao bi potaknuti i druge da se aktivno uključe u borbu za sigurnost žena u BiH.