Subota, 18. Januara 2020.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Tri ‘cake’ za sigurniju vožnju automobila koje nećete naučiti u autoškolama

Popularno

Neki vjeruju da je sigurna vožnja samo poznavanje i pridržavanje pravila na cestama, međutim, osim tih pravila, postoje i druga koja treba slijediti, piše Bright Side.

Jedan primjer je sigurno podešavanje sjedišta. A ako se ta pravila zanemaruju, može doći do ozbiljnih ozljeda čak i u manjem sudaru, prenosi Tuzlanski.ba.

Ispravno podesite sjedište za vozače

Mnogi ljudi vjeruju da pravilno držanje dok voze nije toliko važno. „Ovako se osjećam ugodno“ ili „U redu je“ – to su fraze vozača koji ne brinu za svoju sigurnost. Međutim, držanje vozača treba odrediti u skladu sa sigurnosnim protokolom.

Ispravno držanje u pogledu sigurnosti

  • Ovo držanje skida pritisak s leđa i sprječava vozača da se umori tokom dugih putovanja.

    Zašto je to tako važno? U hitnom slučaju svi djeluju instinktivno. Na primjer, svi se prije sudara pritisnu rukama protiv volana, stopala se istovremeno pritisnu na papučice i pod. Nažalost, ispravljeni zglobovi koljena i lakta mogu se ozlijediti čak i nakon laganog sudara.

    Primjer pogrešnog držanja: Zbog pogrešnog položaja naslona sjedala, tijelo vozača padne natrag, a ruke se moraju aktivno držati za volan, umjesto da ga jednostavno upravljaju, jer vozač sjedi predaleko od volana i papučica .

  • Provjerite kočna crijeva

  • Signali neispravnosti kočnog sistema:

    – Stiskanje i škripanje prilikom kočenja.
    – Papučica kočnice vrši pulsirajuće pokrete. To je prihvatljivo samo ako radi ABS, sistem protiv blokiranja.
    – Automobil pređe u stranu kada pritisnete kočnicu.
    – Na unutrašnjoj strani točka postoje tragovi curenja kočne tekućine.

    Ne čekajte dok ne osjetite ili ne čujete neki od ovih signala. Treba paziti na stanje kočnica i kočionih crijeva vašeg automobila. Lagana pukotina u crijevu može vas ostaviti bez kočnica u najnepovoljnijem trenutku – na primjer, ispred pješačkog prelaza.

    Da biste provjerili rade li kočiona crijeva ispravno, dodirnite ih. Ako su čvrsti i puknu prilikom pokušaja savijanja, potrebno ih je zamijeniti. Crijeva treba da budu suha bez propuštanja. Napominjemo: Nakon zamjene crijeva za kočnice potrebno ih je probušiti.

    Ne skidajte pete s poda da biste se prebacili s papučice za gas na papučicu kočnice

  • Ovaj savjet će spriječiti da pedala sklizne s vašeg stopala. Međutim, veličina stopala također igra važnu ulogu ovdje. Što je stopalo manje, to je nezgodnije slijediti ovu preporuku. Istovremeno, postoji metoda koja će odgovarati svima – prebacivanje stopala između pedala s pete na petu.

    Važno je zapamtiti da kada koristite papučicu za ubrzanje stopalo uvijek stoji na peti, dok pritiskom na papučicu kočnice, peta možda neće moći doći na pod. To ovisi i o veličini stopala i o udaljenosti između papučica. (Tuzlanski.ba)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , ,