Četvrtak, 28. Marta 2024.
Tuzlanski.ba logo

Šta žene traže kada kupuju novi automobil?

Preuzmite sliku

Popularno

Navike i iskustva tokom vožnje čine da žene budu ravnodušne prema automobilima za kojima muškarci uzdišu.

Prodavac auto dijelova iz Pensilvanije “CJ Pony Parts” sproveo je istraživanje o navikama i potrebama koje vozači oba spola pokazuju tokom vožnje automobila. Rezultati govore da su muškarci prilikom kupovine automobila duplo neodlučniji, prenosi NN.

Žene u odabiru novog vozila obraćaju pažnju na izdržljivost, pouzdanost, sigurnost i cijenu, dok muškarci cijene enterijer, spoljašnji izgled, tehnologiju i dimenzije automobila.

Ženama je važnija praktičnost, za razliku od muškaraca koji prilikom kupovine vode emocijama i maštanjima. Ovaj podatak nije u skladu sa stereotipom koji sugeriše da su žene emotivnije od muškaraca. Internet stranica za prodaju automobila Cars.com pronašla je još neke specifičnosti po kojima se spolovi razlikuju.

Žene često pretražuju automobile koji se odlikuju manjom potrošnjom i praktičnim dimenzijama, a muškarci žele moćni terenac ili sportske modele poput Mustanga. Dame se ne obaziru mnogo na dodatnu opremu kao što je premium audio paket, koji može biti presudan prilikom donošenja odluke o kupovini u slučaju muškaraca, piše Chicago Tribune.

Oko 33 posto dama odluku o kupovini donose tek poslije probne vožnje, za razliku od muškaraca gdje je probna vožnja najvažniji faktor odlučivanja u 29 posto slučajeva.

Istraživanje sajta iSeeCars.com govori da boja auta igra mnogo važniju ulogu ukoliko ga kupuje dama. Među glavnim favoritima kod oba spola su bijela, crna, siva i metalik vozila. Žene se češće odlučuju za tirkizne nijanse, a među favoritima su zlatni i plavi automobili. Izbjegavaju žutu, narandžastu i crvenu.

“Posljednjih godina muškarci češće biraju svjetlucave boje koje se nalaze na popularnim trkačkim modelima, jer su sportska vozila popularnija kod “jačeg pola”. Trikizni i zlatni modeli su su draži ženama koje zbog svakodnevnih potreba češće biraju karavane i terence”, objašnjava PR portala iSeeCars.com.

Tokom sajma automobila u Chicagu održana je panel diskusija pod nazivom “Šta je pokreće”. Glavna tema bile su preferencije dama prilikom kupovine vozila.

“Žene imaju značajan uticaj na kupovinu automobila širom svijeta – kaže osnivačica Ženskog vodiča za automobile Skoti Ris. SUV modeli su danas omiljeni među damama. Više ih vole više od limuzina, jer su podignuti. To im pruža lakši ulazak i izlazak iz vozila, lako ubacivanje prtljaga, vožnju djece i kućnih ljubimaca. Riječ je vozilima koje odlikuje bolja preglednost, udobnija su i imaju veći gepek”, objašnjava Ris i dodaje da pogon na sva četiri točka olakšava vožnju u zemljama gdje klima utiče na loše vremenske prilike.

“Žene i dalje nisu oduševljene automobilima. Priče o vozilima uvijek su ispunjene detaljima o mehanici, performansama, adrenalinu, a to ih baš ne uzbuđuje”, objašnjava Ris i dodaje da su žene sa 60 posto udjela u ukupnom broju prodatih vozila pokretačka snaga tražnje za automobilima.

Urednica portal Cars.com Jennifer Newman kaže da žene prilikom kupovine pokazuju oprezni i analitički pristup, za razliku od muškaraca koji su pod jakim emocijama.

“Od žena se može mnogo naučiti kada je kupovina vozila u pitanju. U salon bi trebalo ući otvorenih očiju. Ukoliko se ne osvrnete oko sebe, postoji rizik da ćete propustiti sjajne modele sa korisnim funkcijama”, objašnjava Newman.  (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,