Petak, 29. Marta 2024.
Tuzlanski.ba logo

Pogledajte kako izgleda legendarni Volkswagenov bus u novom izdanju

Preuzmite sliku

Popularno

Povratak u šezdesete na najbolji mogući način. Posljednjih dana februara Volkswagen je najavio e-Bulli, T1 Samba Bus koji vozi na struju.

Premijera nove verzije popularnog kombija trebala se održati na sajmu u Essenu, ali je kompanija odlučila predstaviti ga na internetu zbog otkazivanja manifestacije.

VW T1 Samba Bus iz 1966. godine može se pohvaliti pogonom koji imaju i ostala električna vozila Volkswagena. Model s fotografija nije jedina verzija popularnog kombija koji sada ide na struju. Kompanija eClassics kao partner Volkswagena planira ponuditi slične modifikacije T1 i T2 , a radit će se po uzoru na e-Bulli, prenosi index.hr.

  • Električni automobil pokreće motor snage 61 kW (82 KS) umjesto četverocilindričnog motora od 32 kW/44 KS. Najveći okretni moment je 212 Nm, što je pak dvostruko više od originala i njegovih 102 Nm.

    Sa osjetno moćnijim pogonom su se, logično, popravile performanse. Maksimalna brzina električne verzije ograničena je na 130 km/h, kako bi se zaštitila baterija. Usporedbe radi, T1 s benzinskim motorom ima maksimalnu brzinu od 105 km/h.

  • Elektromotor ima jednobrzinski mjenjač s prijenosom ispod prednjih sjedala. Uz standardne postavke prijenosa (P, R, N, D),tu je i s hibrida poznata “B” oznaka za mod regenerativnog kočenja motorom kada se dio energije kočenja pohranjuje u bateriju.

  • Povratak u šezdesete na najbolji mogući način.

    Kao i kod klasičnog kombija, elektromotor i mjenjač su postavljeni u stražnjem dijelu VW e-Bulli. Litij-ionska baterija od 45 kW/h postavljena je u središnjem dijelu podnice i pruža autonomiju od 200 km. Upotrebom DC punjača sa snagom punjenja od 50 kW, može se napuniti 80% za 40 minuta.

    Šasija eBullija također je doživjela modifikacije, a kako bi vlasniku pružila novo iskustvo tokom vožnje. Redizajn se ogleda u korištenju osovina s više veza, amortizerima s opcijom postavki, pregibnim nosačima i četiri kočnice s unutrašnjom ventilacijom.

    Vanjštinu vozila krase narandžaste nijanse – Energetic Orange Metallic i Golden Sand Metallic MATTE, prednja okrugla LED svjetla i stražnja LED svjetla koja služe kao indikatori punjenja.

  • Kada je riječ o dizajnu interijera, eBulli se može pohvaliti novostima u odnosu na svoje prethodnike. Odlikuje ga dvobojna Saint Tropez i Saffrano Orange uzorak, pod od drveta, nova ručica mjenjača, tipka za pokretanje i zaustavljanje elektromotora, brzinomjer s digitalnim zaslonom, tablet postavljen na krovu i suvremeni audiosustav u retro stilu, piše Carscoops.

  • Vozači koji žele u e-Bulliju doživjeti vremeplov, morat će platiti 64.900 eura. Očekuje se da će T2 i T3 električni kombiji biti u istom cjenovnom rangu. (Tuzlanski.ba)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , ,