Ponedjeljak, 23. Maja 2022.
Tuzlanski.ba logo

Platio 38.900 dolara za ovaj BMW 700 Coupe

Preuzmite sliku

BMW je jedan od rijetkih automobilskih brendova za koji se može reći da nije imao nijedan veći promašaj u svojoj istoriji. Neki modeli su bili bolji od drugih, većina je ostvarila velike uspjehe u profesionalnom auto-moto sportu, i gotovo svi danas uživaju u statusu legende i kao kolekcionarski primjerci.

Da, čak i čuvena Isetta koju mnogi nazivaju “ružnim pačetom” i smatraju da ne zaslužuje da nosi značku ove firme sa sjedištem u Minhenu.

Jedan od njih je bio BMW 600 sa sličnim dizajnom i sa četiri sjedišta, da bi 1959. godine svjetlost dana ugledao BMW 700. Malo ljudi zna kroz kakvu krizu je “BMW” prolazio u navedenom periodu, i bio je na ivici da ode u stečaj, a upravo je model 700 uspio da mu produži život, prije neko što ga je zamijenila čuvena Neue Klasse (“Nova Klasa”).

Bio je dostupan u tri konfiguracije. Ponuda je startovala sa modelom koga je BMW nazivao “limuzina”, ali je zapravo imao samo dvoje vrata i kockast krov. Zatim je uslijedio kupe, a u vrhu ponude se nalazio kabriolet. Tokom šest godina proizvodnje, njemački proizvođač vozila je isporučio 188.211 vozila.

700 je pokretao benzinac zapremine 697 kubika pozajmljen iz motocikla M67. Bio je postavljen pozadi i razvijao je 30 “konja”, a snaga se prenosila na zadnje točkove preko četvorostepenog manuelnog mijenjača. Prema fabričkim podatcima ovom mališanu je bilo potrebno 31,5 sekundi da ubrza od nule do 100 km/h uz maksimalnu brzinu od 120 km/h.

Spomenućemo da je cijena baznog modela iznosila 2.345 dolara (oko 21.403 “zelembaća” u današnjoj vrijednosti novca), što ga je učinilo tek nešto jeftinijim od popularnog Forda Mustanga “preko bare”.

700 nije pretjerano popularan klasik, posebno to nije u limuzinskom izdanju, ali kupe i posebno kabriolet jesu na cijeni. To potvrđuje primjerak iz 1964. godine koji je nedavno prodat na aukcijskom sajtu “Bring a Trailer” za čak 38.900 najmanjih zelenih novčanica.

Sve do nedavno se nalazio u Los Anđelesu unutar savezne države Amerike Kalifornije i do sada je prešao tek dvadeset hiljada milja (oko 32 hiljade kilometara). Ovo je ujedno jedan od bolje opremljenih primeraka pošto posjeduje 12-inčne felne, hromirane branike, maglenke, grijače i još mnogo toga.

Takođe je napustio fabriku u veoma poželjnoj narandžastoj boji, i kasnije su ugrađena dva završetka izduvnih cijevi koja su postavljena po sredini vozila (posmatrano po širini). Automobil je prošao i kroz detaljni proces restauracije, kako po pitanju limarije i mehanike tako i na račun enterijera.

Na kraju dana, čak 38 ponuda i konačna brojka od 38.900 dolara potvrđuju kakvo mišljenje javnost ima, čak i prema ekonomičnim BMW-ovima koji ni u vrijeme kada su bili novi nisu privlačili previše pažnje javnosti, prenosi AutoRepublika.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

   
Ključne riječi: