Manjak finansija proizašao iz zbrke oko lažiranja potrošnje i emisije kod velikog broja VW automobila natjerao je brand iz Wolfsburga da preispita prioritete i odluči što mu je trenutno bitno.
Još od početka afere nagađa se koji će to modeli platiti glavom ne bi li se smanjili troškovi i pokrpale rupe u proračunu, a prvi koji se je našao na listi Volkswagen je Phaeton.
Volkswagen je obznanio kako uskoro prestaje s proizvodnjom luksuznog Phaetona. Nije on izravna žrtva Dieselgatea već je nastradao kolateralno zbog zatvaranja postrojenja u Dresdenu gdje se on sklapa. Fabrika s otprilike 500 zaposlenih uskoro prestaje s radom, a radnici prelaze u postrojenje u Zwickauu gdje se proizvode aktualni Golf i Passat. Kraj za Phaeton nastupit će u martu sljedeće godine kada će on s tržišta nestati nakon 14. godina.
Što se pak tiče lokacije u Dresdenu ona neće biti potpuno ukinuta. Nakon konsolidacije i reorganizacije koja bi trebala trajati godinu dana ondje Volkswagen planira proizvoditi za sada nepoznati model. Što se pak Phaetona tiče on će se na scenu vratiti kroz pet godina. (automotoportal.hr)