Četvrtak, 25. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Lakši i prostraniji: Otkrivamo sve o novom BMW-u Serije 3

Preuzmite sliku

Aktuelnu generaciju Serije 3 BMW je predstavio još 2011. godine, a sada brojimo mjesece do dolaska nove, sedme generacije na tržište.

Automobil će biti predstavljen na Salonu automobila u Parizu koji otvara svoja vrata početkom oktobra, a dosta toga je već sada poznato. Nova Serija 3 kodnog imena G20 i dalje će (za razliku od nove Serije 1) imati zadnji pogon i naravno, opciju xDrive pogona na sve točkove.

Što se tiče samog dizajna, postoje mnogi renderi napravljeni prema špijunskim slikama iz kojih možemo zaključiti kako će Serija 3 imati prepoznatljiv prednji dio s masovnim bubrezima i svjetlima po uzoru na većeg brata – Seriju 5. Automobil će biti postavljen na modularnoj platformi CLAR što će između ostalog rezultirati povećanjem međuosovinskog razmaka što će najbolje osjetiti putnici na zadnjem sjedištu. Uz to, zahvaljujući spomenutoj platformi očekuje se ušteda od oko 40 kilograma u odnosu na još uvijek aktuelni model.

  • U ponudi će biti ponešto za svakoga – od benzinaca preko dizelaša i hibridne verzije sve do potpuno električnog modela koji se spominje kao opcija. Nekoliko mjeseci nakon predstavljanja “normalnih” verzija trebali bi biti objavljeni i detalji najsnažnije verzije s oznakom M!

    U unutrašnjosti će dominirati dva zaslona – srednji zaslon infotainment sistema kao i digitalni kokpit ispred vozača. Iako još nema detalja, pretpostavljamo kako će se u Seriji 3 naći i novi infotainment sistem OS 7.0 koji je predstavljen u novom BMW-u X5, a izgled digitalnog kokpita poznat je iz nedavno predstavljene Serije 8…

    Ponudu benzinskih motora otvara 1,5-litreni trocilindraš od 140 KS kojeg prati 320i s 2,0-litrenim motorom od 204 KS. Oni zahtjevniji moći će odabrati model M340i s 3,0-litrenim motrorom od 360 KS, 8-stepenskom automatikom i xDrive pogonom. Boje dizelaša brane 2,0-litreni četverocilindraš od 150 KS, 204 KS. Model 325d brojat će 231 KS, dok će model m340d brojati visokih 320 KS. Hibridna verzija nosit će naziv 325e iPerformance, a pogon će činiti spoj 2,0-litrenog benzinca i elektromotora ukupne snage 260 KS. Potpuno električna verzija trebala bi stići 2020. godine pa će detalji o pogonu i dosegu biti poznati s vremenom.

    Cijene žestokog suparnika Mercedesove C-klase i Audija A4 bit će poznate nakon Salona u Parizu kada će vjerovatno biti poznat i tačan datum dolaska na tržište. (Jutarnji.hr)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: