Srijeda, 24. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Koliko boja automobila utiče na prodaju, imidž i sigurnost?

Preuzmite sliku

Nikom više ne odgovara automobil kojeg se teško može prepoznati na parkiralištu nekog prodajnog centra, među gomilom sličnih, traži se personalizacija stilom i bojom.

Marketinški stručnjaci zaključili su kako prvi utisak i vizuelni efekt često presuđuju pri izboru automobila. Stoga su, na pres-konferencijama prilikom prezentacija novih modela konačno u prvi plan došla pitanja o izgledu, dizajnu i  bojama automobil, prenosi autoportal.hr.

Ukusi kupaca se mijenjaju. Šta traži prosječni Evropljanin? Crvena i srebrno siva po potražnji su se potpuno izjednačile s tradicionalno najprodavanijom bijelom bojom. Sve više traže se crvena i žuta. Zbog toga visoko kotiraju jarke nijanse.

Naime, atraktivna nijansa će pomoći u očuvanju vrijednosti vašeg automobila samo ako u trenutku prodaje bude “u trendu”. Zbog toga je ponekad bolje izabrati smirenije nijanse, one koje se tradicionalno najviše traže.

Boje utiču na bezbjednost. Žarke boje poput zelene i crvene znatno se bolje uočavaju u uslovima smanjene vidljivosti. Prema procjenama stručnjaka sigurnosti najviše podnosi žuta boja, koja se naročito dobro uočava kod maglovita vremena.

Neutralne boje, a naročito bijela, optički povećavaju automobil. Mnogi vole nijanse koje se “manje prljaju”, odnosno na kojima se nečistoća najmanje uočava, a tu je najbolja boja bijele kafe.

Boje otkrivaju i karakter, evo što kažu psiholozi:

Bijela – osjećajni i preopterećeni ljudi često se skrivaju iza djevičanske boje lima. Osobe koje biraju bijelu boju, podsvjesno žele pobjeći iz stresom opterećene stvarnosti u smirenost asketske bjeline.

Crvena – nije čudno što se bikovi razdražuju na crvenu krpu u rukama toreadora. Crvena je boja uvijek označavala agresivan karakter. To je i boja aktivnih i poduzetnih ljudi i zbog toga je tipična boja pravih sportskih automobila. Bordo i tamno crvena boja otkrivaju osobe željne moći.

Plava – svijetlo plave tirkizne nijanse često ukazuju na prepotentne i umišljene osobe. Nebeski plava boja otkriva romantične sanjare, a tamna nijansa mirne, kulturne i njegovane porodične ljude, potpuno zadovoljne svojim trenutnim stanjem.

Zelena – tamne nijanse otkrivaju zatvorene, konzervativne osobe ali i one s malograđanskim manirama. Svijetlozelena boja karakteriše simpatične, životne i vesele osobe koje ne vole sputanost u ponašanju.

Žuta – je boja zadovoljnih i veselih ljudi koji to pod svaku cijenu žele i okolini. Ovakve osobe lako sklapaju poznanstva, u društvu su ugodne ali im ponekad nedostaje iskrenosti.

Ljubičasta i roza – tipične su ženske nijanse. Ukazuju na romantične, osjećajne, često i posesivne osobe, sklone kiču i izazovnom ponašanju koje ponekad ne mogu kontrolisati svoje emocije ako i pokazuju ležernost, to je često samo maska.

Siva – je boja hladnih i proračunatih ljudi, koji su spretni u diplomatskom ponašanju. Vole saslušati druge mada je to često maska. Tamno siva ukazuje i na depresivan karakter.

Crna – elegantne i dotjerane osobe koje drže do sebe voze se u crnim limuzinama. To je često i odlika autoritativnog karaktera koji to otvoreno želi pokazati. Ova je  boja ponekad i odraz mladenačke elegancije. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , , ,