Četvrtak, 25. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Kinezima smeta “miris novog automobila”, Ford planira da ga ukloni…

Preuzmite sliku

Američki proizvođač želi da iz vozila koja prodaje u Kini ukloni karakterističan miris koji se osjeća u novom automobilu, kako bi udovoljio tamošnjim kupcima.

Znali smo da Kinezi obožavaju limuzine – naročto one produžene, a sad smo saznali i da se kupcima automobila u toj zemlji ne sviđa miris koji se osjeća u novim vozilima. U stvari, mnogi Kinezi ga jednostavno ne podnose, piše Detroit Free Press.

Prema istraživanju koje je u 2018. sproveo J.D. Power, više od 10% vozača u Kini požalilo se da im smeta “miris novog automobila”, prenosi B92.

Ova kompanija navodi da je “neprijatan miris u putničkoj kabini vozila jedan od najvećih problema na kineskom tržištu automobila”. Poređenja radi, J.D. Power iznosi podatak da je na drugom mjestu po značaju prevelika potrošnja goriva na koju se žali upola manje vozača u Kini.

Takozvani “miris novog automobila” nastaje zbog jedinjenja organskog porijekla koja se koriste u izradi enterijera vozila, kao i usljed upotrebe hemikalija za pričvršćivanje i zaptivanje određenih dijelova automobila.

Kako bi riješio ovaj problem, američki Ford došao je na ideju kako da eliminiše miris novog automobila iz tek napravljenih vozila.

Ako ste pomislili da je u pitanju neko revolucionarno tehnološko oktriće, prevarili ste se. Riječ je običnom izlaganju automobila sunčevoj svjetlosti, uz dodatak par trikova.

Zamisao je da se nov auto ostavi parkiran “na suncu”, širom otvorenih prozora, dok je motor uključen a grijanje i ventilacija uključeni na maksimum.

Ovaj proces, smatraju u Fordu, rešiće problem mirisa koji smeta vozačima u Kini. U toj kompaniji kažu da je ideja došla kao rezultat godina istraživanja, ali da razmatraju i druge opcije.

Interesantno je da, prema ispitivanjima, “miris novog automobila” uopšte ne smeta zapadnjacima, čak je i omiljen u SAD. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , ,