Četvrtak, 28. Marta 2024.
Tuzlanski.ba logo

Dacia zagazila u luksuzni segment: Bigster nova zvijezda asortimana

Preuzmite sliku

Popularno

Najpoznatiji kao proizvođač jeftinih, pouzdanih automobila, rumunski proizvođač automobila Dacia predstavio je luksuzniji SUV, nazvan Bigster, signalizirajući pomak u strategiji.

Dacia, u vlasništvu francuske Renault Grupe, predstavila je novi vodeći SUV model, pod nazivom Bigster, dizajniran da bude iznad trenutnog Dustera u postavi te kompanije kao “buduća figura Dacia asortimana”.

  • Duster, nešto manji SUV od Bigstera, trenutno je drugi najpopularniji automobil u Evropi.

    U sklopu šireg strateškog pomaka Renault Grupe, koji je nazvala Renaulution, Dacia i druga marka Renaulta, Lada, udružit će se kako bi stvorili novo poslovanje s ciljem poboljšanja učinkovitosti i širenja na nova automobilska tržišta.

    – Dacia će ostati Dacia, uvijek pametnim kupcima nudeći pouzdan, autentičan prijedlog s najboljom vrijednosti za novac, kaže Denis Le Vot, izvršni direktor Dacije i Lade.

    Dvije marke zajednički će raditi na inženjeringu i proizvodnji, za što Renault kaže da će ciljati tehnološku podršku i povećati potencijal za sinergiju i prijenos.

    – Stvaranjem poslovne jedinice Dacia-Lada pojačat ćemo našu učinkovitost i dodatno povećati konkurentnost, kvalitetu i atraktivnost naših proizvoda. Imat ćemo sve što je potrebno da dovedemo marke u više zemalja, a prednjači Bigster Concept, dodaje Le Vot.

    Marka Dacia jedna je od rijetkih priča o poslovnom uspjehu u posljednja dva desetljeća u Europi u usponu, te postala simbol rumunskog nacionalnog ponosa.

    Otkako ga je 1999. preuzeo Renault, prodaja Dacie povećavala se gotovo svake godine, a marka sada čini 3,7 posto svih novih automobila prodanih u Evropi.

    – Koncept Dacia Bigster utjelovljuje evoluciju marke, kaže direktor dizajna Dacije, Alejandro Mesonero-Romanos.

  • – Nužno, s daškom hladnoće i vanjskog duha. Dokazuje da se pristupačnosti ne suprotstavljaju nikakva značenja atraktivnosti. U Dacii vjerujemo da je tako, a ovaj automobil je dokaz.

    Iako je Bigster trenutno koncept vozilo, a proizvodnja se očekuje da počne tek 2025. godine, očekuje se da će novi model Dacie biti predstavljen ove godine:

    Spring prvo potpuno električno vozilo proizvođača, koje će se vjerojatno natjecati sa Seatovim Mii Electricom, Volkswagenovim e-UP-om i Škodinim Citigom – sve ih je proizveo Volkswagen – ali za koje se očekuje da će koštati znatno manje.

    Osnovna cijena u Njemačkoj za Škodu Citigo iznosi 20.950 eura, no uz sada povećani ekološki bonus za jeftine električne modele, automobil se može kupiti za oko 16.570 eura. Stoga bi Dacijin EV mogao koštati oko 15.000 eura. Bigster, prvi upad Dacije u vozila iz segmenta C, vjerojatno će koštati puno više.

    Dacia će proizvoditi model Spring u pogonu u Hubeiu u Kini, u pogonu u vlasništvu eGT New Energy Automotive, zajedničkog ulaganja Dongfenga, Renaulta i Nissana. U pogonu se proizvodi i mali model SUV-a Renault K-ZE, koji ima mnogo zajedničkog s Springom.

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , ,