Petak, 19. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

BMW prodao 100.000 električnih vozila

Preuzmite sliku

BMW je prodao 100.000 električnih vozila u ovoj godini, na što su u ovoj kompaniji izuzetno ponosni te su svoje sjedište u Münchenu, popularni toranj “BMW četiri cilindra” osvijetlili da izgleda poput baterije.

Time su još jedom zorno prikazali današnje tehnološke promjene u mobilnosti.

BMW grupa u segmentu potpuno električnih i hibridnih plug-in vozila u Ebopi s tržišnim udjelom od 21 posto ima trostruko veći udio od onog na tržištu tradicionalnih vozila.

Na svjetskom tržištu tvrtka ima 10% udjela.

“Mi ostvarujemo naša obećanja”, rekao je Harald Krüger, predsjednik Upravnog odbora tvrtke BMW AG. “Ovaj 99 metara visoki signal rasvjetljuje put u doba elektro-mobilnosti. Prodaja 100.000 električnih automobila u jednoj godini važan je korak, ali to je samo početak za nas. Od uvođenja modela BMW i3 2013. godine isporučili smo više od 200.000 električnih automobila, a do 2025. godine ponudit ćemo 25 modela električnih vozila našim kupcima. Naš rani fokus na elektro-mobilnost omogućio je ovaj uspjeh – a elektro-mobilnost će i dalje biti moja mjera za naš budući uspjeh”. (Indikator.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,