Svi dizelski motori imaju imaju konstrukcijsku karakteristiku da zahtijevaju zagrijavanje zraka prilikom pokretanja motora, odnosno kada je hladan.
Kada palite dizelski automobil, normalno je da žuto kontrolno svjetlo (grijača) kratko zatreperi.
Međutim, ako nastavi svijetliti, preporučuje se oprez. Razloga za to može biti mnogo, piše HAK Revija.
Ako lampica treperi, to obično nije dobar znak i može značiti kvar. Mogući uzroci su brojni – problem s recirkulacijom ispušnih plinova (EGR), začepljenje filtera čestica…
U većini slučajeva vožnja se može nastaviti, ali preporučuje se da što prije odete u servis – to je najjednostavniji savjet u ovom slučaju.
Svi dizelski motori imaju konstrukcijsku osobinu da zahtijevaju zagrijavanje zraka prilikom pokretanja hladnog motora.
U tome je uloga grijača veoma važna, jer – kako im i samo ime kaže – zagrijavaju zrak. Umjesto svjećica, dizelski motori koriste žarnice koje zagrijavaju zrak za proces sagorijevanja.
Danas je taj proces mnogo brži i uglavnom neprimjetan. Ipak, lampica je ostala i trebala bi se ugasiti ubrzo nakon pokretanja vozila. Ako ostane upaljena, mogući su problemi.