U jesen i zimu vozači moraju biti spremni na lošu vidljivost, i to ne samo navečer.
Ako je ujutro na cestama gusti veo magle, to može značajno ograničiti cestovni saobraćaj.
Gusti oblaci magle posebno su opasni za vozače jer su prepreke i drugi automobili teško vidljivi. Mnogi vozači stoga po magli pale dodatna svjetla za maglu, piše Fenix magazin.
Na šta morate obratiti pažnju kada vozite po magli
Magla se posebno stvara u jesen i zimi kada se zrak znatno ohladi zbog pada temperatura. Sićušne kapljice vode nastaju od isparene vode koja se nalazi u zraku. Budući da se tlo prvo ohladi, magla je obično najjača pri tlu.
Ako je vidljivost ograničena do te mjere da više nije zagarantovana vidljivost veća od 50 metara, cestovni saobraćajni propisi u vežini zemalja dopuštaju samo maksimalnu brzinu od 50 kilometara na sat. Stubovi za usmjeravanje uz cestu pomažu u procjeni.
Zadnje svjetlo za maglu: Kada se može uključiti
Osim toga, crveno zadnje svjetlo za maglu može se uključiti u magli i kada je vidljivost manja od 50 metara. Svjetla su oko četiri do 20 puta jača od zadnjih svjetala. Međutim, ako se vidljivost poboljša, jako svjetlo se mora ponovno ugasiti – inače možete platiti kaznu.
Ako se nepravilno koristi postoji rizik od novčane kazne jednako i ukoliko ugrozite druge učesnike u saobraćaju ili doživite nesreću. Međutim, ne postoji obaveza paljenja zadnjih svjetala za maglu.