Baš kao i ljudi, automobili teško podnose vrućinu, odnosno ekstremne temperature.

Zimi je potrebno više vremena da sve tekućine i dijelovi u motoru dostignu radnu temperaturu, zbog čega dolazi do povećane potrošnje goriva.
A ljeti? Postizanje radne temperature nije problem, ali se javlja problem s efikasnošću motora, odnosno njegovom snagom, piše Revija HAK.
Motori funkcionišu na osnovu tačnog omjera zraka i goriva kako bi radili što efikasnije. Previše ili premalo goriva predstavlja problem, a ECU (elektronska upravljačka jedinica motora) prati količinu i kvalitet zraka koji ulazi u usis te prema tome prilagođava količinu goriva.
Hladan zrak je gušći od toplog, što znači da motor ljeti usisava zrak s manjim udjelom kiseonika. Izgaranje u cilindrima tada nije optimalno, pa dolazi do smanjenja snage motora.
Pad performansi po vrućem vremenu gotovo je nemoguće potpuno spriječiti, ali to ne znači da nešto nije u redu s vašim vozilom.
Također, korištenje klima-uređaja dodatno smanjuje performanse, ali ipak – ne možemo se voziti u automobilu u kojem je 60 stepeni, zar ne?