Njemački proizvođač vozila BMW u utorak je objavio da je prodao milionito električno vozilo (EV) te da planira do 2025. dosegnuti ukupnu prodaju od dva miliona električnih vozila.
Oko 70 posto do sada prodanih električnih vozila su hibridi, rekao je član uprave Pieter Nota na okruglom stolu s novinarima, dodajući da kompanija vjeruje da će hibridni modeli i dalje imati važnu ulogu, posebno za kupce kojima punjenje nije lako dostupno.
Kao još jedan važan korak prema održivijoj autoindustriji, čelnik BMW-a je istaknuo je nastavak modernizacije automobila na fosilna goriva i dodao: "Samo tada možemo napraviti razliku u korisničkoj bazi."
BMW se u nastojanju da smanji emisije štetnih plinova dugo zalagao za ulaganja u niz tehnologija a nije se fokusirao isključivo na električne automobile koje koriste baterije. Kompanija se protivi potpunim zabranama kupnje automobila koji imaju motore s unutarnjim izgaranjem.
Taj proizvođač automobila namjerava do 2030. ostvariti cilj da najmanje 50 posto njegove globalne prodaje čine potpuno električna vozila, ali već je nekoliko puta ponovio da je nedostatak infrastrukture za punjenje glavna prepreka bržem prihvaćanju električnih vozila.
Prodaja BMW-a u studenom bila je nešto ispod prošlogodišnje razine, izvijestio je Nota, jer nestašica čipova i dalje ograničava ponudu. No, kompanija je uvjerena da će uspjeti ostvariti rast prihoda u odnosu na prošlu godinu. (Agencije)