Subota, 29. April 2017.
Preuzmite sliku

Šest namirnica koje su dobre za vaš mozak

Hrana bogata spojevima kao što su antioksidansi i omega-3 masne kiseline može pozitivno uticati na zdravlje vašeg mozga te poboljšati memoriju.

Pogledajte kojih 6 namirnica će vam, prema raznim istraživanjima, pomoći u poboljšavanju memorije i kognitivnih funkcija.

Špinat

Ovo lisnatno zeleno povrće puno je vitamina C i E koji pomažu u poboljšanju kognitivnih funkcija.

Kafa i čaj

Održavaju nas budnima ujutro ali to nije sve što rade. Kafa sprječava razvijanje Alzheimerove bolesti, dok čaj poboljšava naše pamćenje i brzinu kojom obrađujemo informacije.

Riba

Istraživanja pokazuju da uvrštavanje ribe (koja je bogata omega-3 masnim kiselinama) u svoje prehrambene navike može spriječiti pad kognitivnog kapaciteta koji se događa kako starimo. Riba je također bogata vitaminom B12 koji pomaže u borbi s Alzheimerom.

Bobice

Dodati bobičasto voće, koje je prepuno vitaminima, svojoj prehrani nije loša ideja ako želite poboljšati svoje pamćenje. Voće kao što su borovnica i jagoda, koje je puno antioksidansa, smanjuju nivo stresa u stanicama koje su povezane sa starenjem te općenito poboljšavaju kognitivne funkcije mozga.

Mrkva

Mrkva je već dugo vremena na glasu kao namirnica koja je dobra za vid, a čini se da je dobra i za mozak. Sadrži visoke razine luteolina koji bi, prema nekim istraživanjima, mogao pomoći u zaustavljanju gubitka memorije koji se javlja s godinama. Maslinovo ulje, paprike i celer su također puni luteolina.

Orasi

Orasi čak i svojim izgledom pomalo podsjećaju na mozak, a sadrže visoku razinu antioksidansa kojima se moždane ćelije bore protiv slobodnih radikala. (finirecepti.net.hr)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,