Srijeda, 24. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Pet top direktora otkriva zadatke koje nikada ne bi prepustili drugima

Preuzmite sliku

Poznato je da ako ste na odgovornoj, rukovodećoj poziciji, i želite sve zadatke uspješno da završavate, morate da delegirate. Ali, pitanje je kada, kome i koje zadatke prepustiti drugima, a u kojim situacijama uraditi sam.

Site Inc.com potražio je odgovore od 5 direktora kompanija koje se dobro kotiraju i imaju milionske godišnje prihode:

Ahmass Fakahany, izvršni direktor „Altamarea Group“ (hrana i napici)

„Komuniciranje loših vijesti. Kada na red dođu poslovi koji su doživjeli neuspjehe ili se nisu najbolje pokazali, kada treba saopštiti otkaz, onda to ne želim nikome da dajem kao zadatak. Više volim da loše vijesti čuju od direktora. To daje ljudima osjećaj da neko na vrhu ima odgovornost i ne želi da bježi od teških i izazovnih stvari.“

Doug Miller, izvršni direktor „Core Nutritionals“ (zdravstvo)

„Neki direktori zapošljavaju ljude koji smišljaju njihove brendove. To nikada ne bih prepustio drugima. Veoma sam uključen u formulaciju svakog proizvoda, u svim aspektima. Ne dozvoljavam nikome „sa strane“ da se miješa, i mislim da je to važno da bi brend bio konzistentan.“

Jason Hanold, izvršni direktor kompanije „Hanold Associates“ (ljudski resursi)

„Delegirajte stvari u kojima najmanje uživate i to ljudima koji imaju sposobnost da rukuju njima. Dobri direktori imaju nešto zajedničko: spremnost da budu ranjivi. Oni tačno znaju u čemu su dobri a u čemu nisu. Fokusirajte se na ono što najbolje znate a ostalo delegirajte. To je kombinacija prepoznavanja sopstvenih prednosti i talenata kao i prednosti i talenata vašeg tima.“

John Stires, suosnivač „Brooklyn Winery“ (hrana i napici)

„Zahvalnost. Ako mogu da se zahvalim nekome što je uradio dobar posao, onda je velika razlika ako to učinim lično ili pošaljem nekog da to uradi umjesto mene. Ta vrsta priznanja ima dugoročan efekat.“

Tracy Holland, izvršna direktorka „Hatchbeauty“ (proizvodi i usluge)

„Provjera oko potpisivanja i upravljanja novcem. Svake sedmice provjeravam obaveze prema dobavljačima, potraživanjima, nalozima na čekanju… Kada imam uvid u sve to, znam da li je moj posao u nevolji ili sam na dobrom putu.“ (bizlife.rs)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,