Ponedjeljak, 25. rujan 2017.
Preuzmite sliku

Najpametnija žena na svijetu savjetuje: Kako skinuti kilograme i dobro izgledati

Najpametnija žena na svijetu Marlyn vos Savant otkrila je javnosti nekoliko trikova pomoću kojih drži zavidnu liniju, uprkos činjenici da joj je 71 godina.

Marlyn je uvrštena u Guinnessovu knjigu rekorda kao najpametnija osoba na svijetu (IQ joj je 228). Već gotovo trideset godina piše kolumne za magazin “Parade” i radi na projektima podizanja svijesti o razvoju inteligencije kod djece.

U svojoj kolumni često odgovara i na pitanja čitatelja i čitateljica, bavi se rješavanjem logičkih i matematičkih zadataka, no u posljednjoj se dotaknula najčešćeg problema koji muči dame širom svijeta: skidanju kilograma i održavanju dobre figure.

Evo kako Marlyn održava liniju i šta savjetuje čitateljicama:

1. Zaboravite grickalice

Štapićima, čipsu i ostalim grickalicama nije mjesto u vašem domu. Neka u kuhinji budu samo namirnice koje su potrebne za pripremanje tri dnevna obroka.

2. Preskočite međuobroke

Potpuno suprotno svim nutricionističkim preporukama, Marlyn savjetuje preskakanje međuobroka i uživanje u bogatoj večeri. Za međuobrok umjesto voća popijte čaj, a večerajte ono što želite jer je, kako kaže, hrana puno korisnija tijelu kad ste gladni, a ne kad vam nalaže raspored.

3. Odviknite se od kaloričnih napitaka i leda

Ne treba objašnjavati zbog čega bi se trebalo odviknuti kaloričnih i gaziranih napitaka. Kako bi u tome uspjeli, izbacite led iz napitaka jer on “ubija” okus piću pa ga i previše popijete. Tijelu je dovoljna obična voda.

4. Nikada nemojte “počistiti” tanjir

“Prejedanje je najgori način bacanja ukusne hrane”, kaže najinteligentnija osoba na svijetu. “Koliko god vaš obrok bio ukusan, dio ostavite za kasnije”, zaključuje ona.

5. Uživajte u večeri

Uživanje u jelu sa svojima bližnjima puno je više od uzimanja hrane. Stoga, nemojte se odreći ovog rituala u korist mršavljenja, već večerajte sa svojom porodicom. To je, vjerovatno, jedino vrijeme kada ste svi kod kuće.

6. Cijenite hranu i uživajte u svakom zalogaju

Ako ste gurman, onda se s ljubavlju odnosite prema svakom zalogaju. Uživajte u hrani, svaki komadić žvačite što duže i polako u ustima oslobađajte aromu. Tako ćete manje pojesti, a zasititi se i sebe poštedjeti napuhanosti i grčeva u crijevima.

7. Ostanite dosljedni cijelu sedmicu

Mnogi pet dana u sedmici spartanski paze na prehranu, a za vikend se otmu kontroli. Ne činite to, nego ostanite dosljedni svojim novostečenim navikama. Umjesto za hranom, posegnite za tenisicama i otiđite u šetnju.

8. Ne podcjenjujte kalorije

Za Maryln je ovo vrlo jednostavna računica: doručak i ručak neka vam ne prelaze po 250 kalorija po obroku, a za večeru nemojte brojati kalorije.

9. Jedite samo hranu koju zaslužujete

Nikada nemojte pristajati na nekvalitetnu i lošu hranu jer vaše tijelo zaslužuje samo najbolje. Zato zaboravite na raskuhanu tjesteninu, masni hamburger ili loš keks. To jednostavno ne zaslužujete.

Možda ste očekivali neke ekskluzivne, izuzetno inteligentne, savjete, ali kao što vidite, Maryln bez obzira na visok IQ, svoju liniju drži pod kontrolom  prizemnim i jednostavnim metodama.

Zašto je ne biste poslušali? (Tuzlanski.ba)

 

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje