Utorak, 16. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Jesu li sponzoruše žrtve recesije ili djevojke s ciljem?

sponzoruša
Preuzmite sliku

Profesionalna kineska sponzoruša u jednom blogu raspisala se o tome kako je zahvaljujući 20 novih iPhone7 kupila – kuću!

Kineskinja pod pseudonimom ‘Proud Quiaoba’ u gradu Shenzhenu istovremeno je obrlatila 20 muškaraca i svakog od njih nagovorila da joj kupi novi iPhone, prenosi BBC.

To joj očito nije predstavljao preveliki problem, budući da su svi bez problema pristali, ali njoj ni na kraju pameti nije bilo koristiti te telefone. Preprodala ih je na jednom portalu i strpala u džep 15.000 eura.

“Taj novac sam odmah uplatila kao depozit za kuću u predgrađu”, rekla je Proud Quiaoba i objasnila zašto je to napravila, prenosi glas.ba.

“Dolazim iz siromašne obitelji. Mama mi je domaćica, a tata ‘fizikalac’. Ja sam im najstarija kći i morala sam pronaći način kako se snaći. Roditelji su mi sve stariji, više ne mogu raditi i definitivno sam se trebala pokrenuti.”

Ispovijest ove djevojka postao je pravi hit na društvenoj mreži Weibo, kineskoj inačici Facebooka, a hashtag ’20 mobiles for a house’ postao je apsolutni hit. Manje-više svi korisnici daju podršku djevojci, ali ima i onih koji je osuđuju.

Na kraju, ne možemo a da se ne zapitamo – jesu li sponzoruše žrtve recesije ili djevojke s ciljem?! (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,