Petak, 29. Marta 2024.
Tuzlanski.ba logo

Najviše pritužbi potrošača udruženja u FBiH su dobila iz sektora komunalnih usluga

Preuzmite sliku

Vlada FBiH usvojila je izvještaj Federalnog ministarstva trgovine u vezi s podrškom radu udruženjima potrošača u Federaciji BiH u prošloj godini.

Za ostvarenje programskih ciljeva udruženja potrošača u 2015. godini Federalno ministarstvo je osiguralo 70.000 KM. Planirani ciljevi i zadaci su, uglavnom, ostvareni, a odnosili su se na sufinansiranje materijalnih troškova udruženja, pri čemu se vodilo računa o ravnomjernoj regionalnoj zastupljenosti svih šest udruženja na području Federacije BiH.

U 2015. godini je podržan rad šest udruženja koji djeluju na području šest kantona: Savjet potrošača Bosansko-podrinjskog kantona, Udruga za unapređenje kvalitete življenja FUTURA Mostar, Udruženje građana Posavskog kantona „Klub potrošača“ Odžak, Udruženje „Klub potrošača Srednje Bosne“ Travnik, Udruženje potrošača Kantona Sarajevo i DOLE znanstveno-istraživačka udruga Ljubuški.

U svom radu udruženja su pružala pomoć potrošačima u lokalnoj zajednici posredovanjem u rješavanju i davanju savjeta za rješavanje problema između potrošača i trgovaca, kao i podnošenjem prijava nadležnim inspekcijama u slučajevima kada određene sporove nisu mogli riješiti na zadovoljavajući način.

Inače, najviše pritužbi potrošača udruženja su dobila iz sektora komunalnih usluga, a ticale su se netransparentno utvrđenih cijena i visokih računa, te neuvažavanja reklamacija po tim računima.

Kada je riječ o komercijalnom sektoru, i dalje je prisutan problem u nepoštivanju odredaba Zakona o zaštiti potrošača koje se odnose na pravo izbora potrošača u slučajevima reklamacije neispravnog proizvoda, na isticanje cijena na proizvodu, te na nečitke deklaracije. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,