Ponedjeljak, 20. August 2018.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Ilidža postaje novi Kuwait City: Umjesto maternjeg na reklamama arapski jezik

Sarajevska opština Ilidža svakodnevno mijenja svoje lice. Maternji jezik na reklamama prodavnica, ugostiteljskih objekata i kompanija zamijenio je arapski.

Dvojezične reklame, na arapskom i na bosanskom su postale trend.

“Nekad, prije mnogo godina ovdje su prolazile sve civilizacije. Nekada su ljudi ovdje dolazili, uzimali nešto ali nama više ostavljali. Danas živimo u vremenu kada novac i bogatstvo ove opštine i grada Sarajeva odlazi u neke druge zemlje.”, rekao je Dušan Šehović, sociolog.

Pogledajte prilog Radija Slobodna Evropa, i saznajte šta o ovoj temi misle stanovnici Sarajevske opštine Ilidža. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje