Četvrtak, 28. Marta 2024.
Tuzlanski.ba logo

Tuzlanski producent i dj elektronske muzike Vanyano objavio prvi autorski album pod nazivom Yaani Moans

Preuzmite sliku

Tuzlak Vanja Stevanović, poznatiji kao Vanyano jedan je od rijetkih producenata elektronske muzike, u BiH i Tuzli, koji je objavio album. Kroz intervju sa Different Style, čitaoci mogu saznati više o sadržaju ovog materijala ali i drugim zanimljivim i vrijednim detaljima iz života jednog od najprogresivnijih i najbolji bh producenata elektronske muzike, koji je i BiH predstavljao na takmičenju u Španiji, na Ibizi.

DS: Koliko dugo razvijaš produkciju, da li si zadovoljan svojim izdanjima?

Prije svega jedan topli pozdrav za vas i vaše čitaoce! Produkcija je bila prvi dio mog muzičkog života s kojim sam krenuo od ranih 1999. godine kad sam prvi put otišao na party, u klub Space, gdje je nastupao poznati Chris Liebing. Tada sam se zaljubio u techno koji me inspirisao da krenem sa proizvodnjom svog sopstvenog zvuka i tako naveo da snimim potrebne programe za produkciju. Iako sam još davno krenuo u stvaranje svog zvuka, isproducirao sam do svog prvog izdanja nekih 150 traka, koje sam ljubomorno čuvao i vrtio samo na privatnim partijima pred svojim prijateljima. Svoje prvo izdanje sam imao tek u 2006.-2007. godini i do sada imam preko 50 izdatih traka odnosno EP-eva. Ali čovjek uvijek teži da stvara što bolje i što jače, pa mi producenti nećemo nikada do kraja utaliti tu žeđ za zadovoljstvom prema novoj muzici i stvaramo dalje, a sa godinama ide i iskustvo pa su sve novije trake bolje i bolje i izdaju se na sve jačim svjetskim labelima.

DS: Da li možeš nabrojati koja sve izdanja su po tebi imala zapažene kritike? (po čemu, kako, gdje si ih sve susreo?)

Izdanje „Aida and The Beast“ koje je izašlo na poznati Baroque Records, label koji je bilo tada u vrhu progressive scene, je vrtio Paul Oakenfold 2011 godine. To me poguralo da stvaram dalje jer kad si prepoznat od tako jednog od pionira globalne elektronske scene onda znaš da si na pravom putu i dobro radiš svoj posao. Sljedeće izdanje koje sam izbacio 2012 godine na engleski label Stripped Recordings koje se zove „Memories“, je vrtio veliki Hernan Cattaneo kao i Nick Warren koji su jedni od najboljih DJ-eva progressive muzike danas. Hernan je vrtio još jednu traku koju sam naredne, 2013. godine, izbacio za argentinski label Baires Records a koja se zove „Seven Fallen Angels“. To mi je dalo još veću želju i motiv da stvaram još bolju muziku. A 2015. godine, kada sam pobijedio u takmičenju za Burn Residency i otišao na Ibizu gdje sam upoznao Carl Coxa koji mi je bio mentor i učitelj naredni mjesec, svoje pjesme sam predao u njegove ruke. Od tada je moje trake Carl Cox vrtio na skoro svim velikim festivalima te ljetne sezone, kao i u klubu Space gdje je imao svoju poznatu rezidenciju. Najdraži momenat mi je bio kada je traku koja je izašla na našem Fobia Music Recordingsu, zavrtio na velikom Tomorrowlandu. Kasnije je i na South West 4 festivalu vrtio traku „All Night Long“ koja je izašla na poznati engleski label Bush Records. To su samo neka od mojih izdanja koja su poznati DJ-i vrtili i tu ima još mnogo, da ne nabrajam dalje.

DS: Kako je nastala ideja za kreiranjem album izdanja? (priprema, obrada, dizajn, odabir izdavača i sada promocija?)

Kada sam se vratio sa Ibize, naoružan jos većim iskustvom, odlučio sam krenuti sa produkcijom muzike koju bi u bliskoj budućnosti izdao za svoj lični label. Ipak osnivanje sopstvenog labela sam trenutno pauzirao a nove pjesme su se gomilale i čekale savršeni momenat za izdanje. Taj momenat je došao kada sam odlučio da moj debitantski album Yaani Moans potpišem na label One Of A Kind. Taj label je sve ono što bi u budućnosti predstavljalo ideju za moj lični label, tako da je to najveći razlog mog povjerenja u ovaj label koji vode dva vrlo iskusna producenta Jelly For The Babies i Bonaca. Label je uradio savršen cover art i očekujemo veoma rasprostranjenu promociju, to predstavlja još jedan od razloga što sam baš izabrao ovaj label. Iskustvo je neophodno u odabiru i pripremi izdanja da bi se to izdanje što dalje čulo tako da nemam sumnji u svoj izbor jer je ovaj label trenutno jedan od vodećih u svijetu progressive house muzike i izdanja su vrhunska.

DS: Od kojih stvari je kreiran tvoj album, koliko i kakva su to izdanja? (žanr, nova, stara, rmxi?)

Album je sastavljen od sedam novih traka, koje sam producirao i aranžirao u prethodnoj godini. Da bi trake što bolje zvučale mora se uložiti veliki trud i vrijeme za aranžmane. Mastering za album je radio mostarski DJ i producent Alen Milivojević i jako sam zadovoljan kako je sve to ispalo.

DS: Možeš li nam opisati prve utiske onih koji su poslušali album u cjelini?

Pojedine pjesme sam većinom testirao u sklopu mojih nastupa gdje sam ih puštao ljudima na danceflooru i u mixovima. Cijeli album nije još niko poslušao osim izdavača. Želio sam vidjeti kako te pojedine pjesme utiču na ljude u špicu i kolika je energija koju proizvode. Većinom su to bile pozitivne kritike.

DS: Šta za jednog producenta i scenu predstavlja objavljen album?

Generalno uz velika nadanja da će album postići dobar rezultat na sceni, treba ostati skroman i na zemlji, pa mogu samo reći da je za mene je ovo još jedan uspjeh i stepenica više prema globalnoj sceni što je i cilj, dok će raja ocijeniti najbolje i reći šta misle kada album izađe.

DS: Koliko producenata u BiH ima izdate albume ovakvog tipa?

Ne bih znao reći ali vjerujem da ih ima, jer u Bosni i Hercegovini postoji mnogo talentovanih ljudi koji rade jako dobru muziku koja je prepoznata od najboljih DJ-eva svjetske scene.

DS: Na koji način ćeš raditi buduću promociju i kako ćeš predstaviti sebe i album publici?

Nakon što album zvanično bude na tržištu, planirao sam i njegovu promocija u par bosanskohercegovačkih klubova, u Tuzli i Sarajevu kao i u regionu. Radio bih live setove isključivo svojih novih traka kao i mojih najboljih izdanja.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje